WP promuje się na sportowo
- Artur Małek,
- 18.02.2009, godz. 14:08
W raporcie "Rok 2008 - rok sponsoringu sportowego", opublikowanym przez Pentagon Research, Wirtualna Polska została wymieniona w pierwszej dwudziestce najlepiej eksponowanych w sporcie marek.
WP jest jedynym portalem internetowym w raporcie, który sklasyfikowano tak wysoko. Inne portale znalazły się poza pierwszą setką.
Pentagon Research przebadał w sumie blisko 3,5 tysiąca marek.
- "Siedemnasta pozycja jest dla nas olbrzymim sukcesem, tym większym, że uplasowaliśmy się obok tak znanych marek, jak Plus, Lotos, Warka, Intel czy Adidas" - mówi Przemysław Zbróg z Działu Marketingu Wirtualnej Polski, odpowiedzialny za eventy sportowe portalu.
W 2008 roku Wirtualna Polska objęła patronatem m.in. takie wydarzenia sportowe, jak: Siatkarska Liga Światowej, Mistrzostwa Polski w Siatkówce Plażowej Mężczyzn, Puchar Świata w Siatkówce Plażowej Mężczyzn. WP podjęła też współpracę z klubami Piłkarskiej Ekstraklasy: Cracovią i Lechią.