Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

W jaki sposób CARSALON może tego dokonać? Wyjaśniamy!

Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

CARSALON.pl to pierwsza w kraju platforma zapewniająca dilerom wsparcie w procesie sprzedażowym. Podpisała umowy z największymi dilerami motoryzacyjnymi, dzięki czemu do końca roku zamierza mieć ofertę obejmującą 25 najpopularniejszych marek w Polsce. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce oraz rozwinąć ich sprzedaż online. W ocenie szefa CARSALON.pl, Michała Słomkowskiego, ten sposób sprzedaży może całkowicie zmienić polski rynek motoryzacyjny. Platforma poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych – zarówno tych popularnych, jak Fiat, Renault czy Volkswagen; jak również marek premium: pokroju BMW, Land Rovera czy Jaguara. Wachlarz ofert ma w najbliższych miesiącach sukcesywnie rosnąć.

- Zakup samochodu coraz częściej sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Jesteśmy pierwszą platformą w Polsce, oferującą najbardziej korzystne warunki przygotowane przez partnerów-dealerów, a proces negocjacji zostanie ograniczony do minimum – przekonuje prezes.

Platforma sprzedażowa CARSALON.pl wystartowała - ma zmienić polski rynek motoryzacyjny

Platforma zapewnia dilerom wsparcie w całym procesie sprzedażowym, dodatkowo przekazując raporty o skuteczności sprzedawców, raporty o średnich upustach na rynku oraz preferencjach zakupowych klientów. Dodatkową zaletą CARSALON.pl jest dbałość o jakość obsługi klientów oraz transparentność transakcji, co powinno przyczynić się do wzmocnienia wiarygodności branży motoryzacyjnej w oczach konsumentów. Według danych brytyjskiej firmy CDK Global, 83% klientów salonów samochodowych przyznaje, że korzystanie z platform online znacząco pomaga im w dokonaniu wyboru właściwego modelu i odpowiedniej ceny pojazdu. Podobna liczba klientów (80%) chciałaby nie tylko wybierać lecz dokonywać płatności za wybrany samochód online. Zadowolony klient wraca do dilera - z badań Capgemini wynika, że 83% klientów zadowolonych z procesu zakupu, zamierza wrócić do wybranej marki i dilera przy następnym zakupie samochodu.

Źródło: CARSALON