I ty możesz mieć swój muzyczny sklep online...

...dzięki firmie BurnLounge. Zamierza ona już wkrótce udostępnić w Internecie usługę, która pozwoli użytkownikom na prowadzenie własnego muzycznego sklepu. W skład wspomnianej usługi wejdzie m.in. funkcja katalogowania utworów muzycznych, narzędzia e-commerce oraz biznesowe oprogramowanie do zarządzania.

I ty możesz mieć swój muzyczny sklep online...

BurnLounge.com

Firma zamierza przyciągnąć swoją ofertą "codziennych odbiorców muzyki". Kierownictwo firmy dąży do budowy marketingu spersonalizowanego, który uważa za przyszłość m.in. branży muzycznej.

Wszystkie sklepy w obrębie BurnLounge będą widnieć pod wspólną marką i oferować dostęp do tego samego katalogu plików, ceny i sposób płatności. Od właściciela sklepu będzie zależeć jedynie, które utwory i jakich wykonawców promować na stronie domowej czy też głównej stronie gatunku muzycznego. Właściciel będzie mógł także tworzyć i udostępniać własne listy odtwarzania.

W ofercie znajdą się także narzędzia pomocne w cyfrowym marketingu - komunikatory internetowe, prezentacje DVD, plakaty, kartki oraz kwartalnik promocyjny.

Firma planuje uruchomić usługę jeszcze przed końcem tego roku, a do tego czasu zamierza podpisać odpowiednie umowy z największymi wytwórniami płytowymi (jak dotąd udało się już podpisać kontrakt z EMI).

Więcej informacji: Yahoo!