Gemius zamiast Global eMarketing
- Anna Meller,
- 11.12.2003, godz. 13:54
Firma Global eMarketing zajmująca się m.in. badaniem internautów i witryn internetowych zmieniła swoją nazwę. Obecnie nazywa się Gemius S.A., co związane jest z promocją sztandarowego badania firmy.
Decyzję podjęto we wrześniu. Wcześniej nazwa Gemius odnosiła się jedynie do badania, które prowadziła spółka. Ponieważ spora ilość osób współpracujących z firmą używała tego słowa na określenie Global eMarketing, zarząd przychylił się do zmiany nazwy.
W tej chwili Gemius S.A. ma w swojej ofercie szereg badań, które dotyczą m. in. zachowań internautów (gemiusTraffic), ich profilu społeczno-demograficznego (gemiusProfile) oraz skuteczności prowadzonych w Internecie kampanii reklamowych (gemiusEffect).
Ponadto Gemius S.A. oraz sieci reklamowe w Polsce prowadzą badanie Prawdziwy Profil, które umożliwia określanie demografii użytkowników witryn poddanych analizie. Firma zaangażowana jest także w realizację badania panelowego wspólnie z PBI. Wstępne wyniki badania już opublikowaliśmy:http://www.internetstandard.pl/news/60484.html Przedstawiciele Gemiusa zaznaczyli, że szczegóły panelu zostaną ogłoszone w najbliższym czasie.