eCard dla dzieciaków?

Centrum autoryzacyjne eCard dokonało zmian w swoim serwisie internetowym. Głównym elementem promocji zakupów w Internecie jest obecnie prezentacja z udziałem animowanych ludzików.

„Dostrzegając potrzebę przekazania większej ilości wiarygodnych informacji na temat bezpieczeństwa zakupów w internecie eCard zdecydowanie zmienił zawartość oraz wygląd firmowych stron internetowych” – tak szumnie wyjaśnia powód wprowadzenia zmian komunikat eCardu. Odbiorcami, do których adresowane są nowe strony eCard, mają być w założeniu głównie obecni i potencjalni klienci sklepów internetowych, a także obecni oraz przyszli posiadacze kart płatniczych. Zapewne więc z myślą o tych potencjalnych klientach po meandrach świata transakcji internetowych oprowadza użytkowników serwisu para animowanych ludzików. Projekt wykonała agencja interaktywna Pro-Creation.

Wcześniej do promocji zakupów internetowych eCard podejmował bardziej konwencjonalne działania, m.in. utworzył promocyjny internetowy pasaż handlowy.