"Podchody IDG.pl II" zakończone!
- Krzysztof Pietrzak,
- 03.01.2006, godz. 11:40
Druga edycja "Podchodów IDG.pl" zakończona! Przez cały grudzień, w serwisie IDG.pl, internauci odszukać mogli atrakcyjne nagrody. Do wygrania było atrakcyjne oprogramowanie, gadżety (takie jak smycze i koszulki), kuferki pełne filmów DVD, prenumeraty miesięcznika PC World czy specjalne kody na zakupy w sklepie internetowym.
Trochę statystyk
W drugiej edycji "Podchodów IDG" najlepszym poszukiwaczem okazał się Marcin Mordal, detronizując zwycięzcę pierwszej edycji konkursu - Artura Chmiela (tym razem zajął on trzecie miejsce). Wśród miast o najwyższej zbiorczej skuteczności, niekwestionowanym liderem zdaje się być Ustka. Drugie nadmorskie miasto, Gdańsk, zajęło trzecie miejsce. Stolica Polski, Warszawa, była druga.
Najczęściej wygrywali:
1. Marcin Mordal - 27
2. Łukasz Hanik - 16
3. Artur Chmiel - 13
Miasta o największej skuteczności:
1. Ustka - 27
2. Warszawa - 21
3. Gdańsk - 20
Podczas drugiej edycji konkursu, rozdaliśmy ponad 180 nagród, więcej więc nawet niż za pierwszym razem. Fundatorami były firmy: Microsoft, Adobe, Panda Software, Symantec, Iplay.pl, oraz wydawnictwo International Data Group Poland S.A.
Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie konkursu: Podchody IDG.pl II
Z przyjemnością informujemy, że wszystkie nagrody w konkursie Podchody IDG.pl II zostały już wysłane. Zwycięzcom gratulujemy, innym życzymy więcej szczęścia i dociekliwości następnym razem.