INTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej
- Piotr Zalewski,
- 09.08.2006, godz. 14:38
Adhelp to nowa usługa, dzięki której reklamodawcy mogą zlecić specjalistom z portalu INTERIA.PL utworzenie oraz przeprowadzenie kampanii reklamowej w wyszukiwarkach.
Klienci mogą zlecić utworzenie i przeprowadzenie kampanii w oparciu o boksy reklamowe oraz systemach reklamy kontekstowej takie jak Google AdWords, boksy.interia.pl, Boksy reklamowe WP, AdKontekst, Yahoo Sponsored Search, OnetKontekst, OnetBoksy.
- W USA znaczna część budżetów reklamowych w internecie jest wydawana na reklamę kontekstową, podczas gdy w Polsce praktycznie nie ma podmiotów oferujących fachową obsługę w tym zakresie. Uruchamiając Adhelp chcemy zapełnić tę lukę - wyjaśnia Łukasz Pawlik, dyrektor działu e-commerce w INTERIA.PL. - Prowadzenie kampanii w wyszukiwarkach i na stronach tematycznych wymaga dużego doświadczenia, znajomości systemów reklamy kontekstowej oraz specjalistycznych narzędzi wspomagających. Wszystko to oferujemy naszym klientom - dodaje.
W ramach oferty INTERIA.PL oferuje trzy pakiety, których ceny kształtują się od 50 do 100 złotych miesięcznie plus 20% ceny słów kluczowych.
Pracownicy Adhelp nie posiadają na razie certyfikatów Google Advertising Professional. Jak jednak zapewnił nas Łukasz Pawlik, pracownicy bedą przystępować do egzaminu za dwa i pół tygodnia.